2008. július 19., szombat

1. hónapzáró

00- 01. hó
(2008.06.19-2008.07.19.)

  • súlyom: 4 010 g - igyekszem sokat szopizni (a születési súlyomhoz képest már 160 g-ot híztam, a kórházból való távozás óta, pedig 410 g-ot sikerült közel 1 hónap  alatt magamra szedni)
  • hosszam: 56 cm (még mindig)
  • fejkörfogatom: 36 cm
  • mellkörfogatom: 36 cm
  • az 1. védőoltásomat: BCG, még a kórházban megkaptam
  • nappal: alszom-eszem és eszem-alszom; éjszaka: 3 × is szopizni kérek
  • elkezdtem szopizni a bal nagy ujjamat, de néha még cumizom
  • már érdeklődve figyelem, hallgatom az emberi hangokat 
  • huncutul mosolyogtam már Anyára, s közben torokhangokkal  értésére adtam, hogy tetszik nekem :)
  • emelgetem a fejem és könnyedén át is fordítom mindkét irányba
  • a játszószőnyegen és a kiságyban a forgójátékok irányába, élénken rúg-kapálok és a kezeimmel ollózva tornázgatok 
  • döcögősen, de átfordultam a hátamról a hasamra
·

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...