2008. augusztus 25., hétfő

Éjszakai nagy alvás után, a 2 hónapos védőoltásoltás

2 hó +06
Este 8 órától hajnali 1/2 4-ig aludtam! Anya rémülten kelt fel, mert nem voltam mellette az ágyban. Fel is ébresztett, mert ilyen sokáig egy huzamban még nem aludtam. Már megijedt, hogy valami bajom van. Semmi nem volt, csak jóízűen és mélyen álmodtam az igazak álmát.
Aztán reggel 8-kor megkaptam életem, második szuriját. Iszonyatosan fájt! Örökre megjegyeztem, ezt a helyet. Anyu a karjaiba kapott és nagyon megölelt. Szegény, azt se tudta hogyan vigasztaljon meg, mert egyre erősebben és hangosabban sírtam. Így, még nem sírtam semmiért sem!
Doki néni megint hozta a formáját, cinikusan megjegyezte Anyunak: "Úgy és annyit ringatja a gyereket, hogy az már tengeri beteg lesz!"

Infanrix (DTPa) - IPV-Hib 

Az oltás ideje: 2, 3, 4 és18 hó

Ez a védőoltás 5 súlyos betegség: a torokgyík (Diftéria, D), a merevgörcs (Tetanusz, T), a szamárköhögés (Pertusszisz, Pa), a járványos gyermekbénulás (IPV), a gennyes agyhártyagyulladás (Hib) ellen a szervezetben ellenanyag képződést indít el, ami védelmet biztosít ezen megbetegedésekkel szemben.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...