2008. szeptember 25., csütörtök

Az első buszos élmenyem

3 hó +06
Anyuval ma úgy döntöttünk, nagy sétára indulunk és meglátogatjuk a rokonokat. Babakocsival felszálltunk a buszra, nagyon zajos egy járgány és milyen óriási nagy, nagyon sokan elférnek benne. Az ajtó bezáródó hangjelzője nagyon hangos volt és utána az ajtókat becsukó szerkezet is. Egy picit féltem a kellemetlen hangoktól, de az, hogy Anya mellettem volt és végig közvetítette a dolgokat, ezzel elterelte a figyelmemet.
Pár megálló után megérkeztünk. A Gabi, Anyu unokanővére nagyon örült nekem, én érdeklődve néztem, amit a munkahelyén megmutatott. Otthon találtuk a Vencit, ő az egyik másodunokatesóm és a Lenát is, ő Anyu Keresztanyukája (Papa nővére).




Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...