2009. július 19., vasárnap

13. szerencse példa

13 dolog, amit a gyerekektől tanulhatunk

(Jelen lenni! Itt vagy?Igen, itt vagyok figyelek! - Mindig, minden  körülmények között)
Anyu azt mondja nekem, már amióta megfogantam, a pocakjában, azóta megváltozott minden körülötte és kiteljesedett a világ :)


Én is érzem, hogy ők a legfontosabbak nekem és mindennap rengeteg mindent tanulok tőlük!
Anya még azt mondta nekem, hogy tőlem is sok mindent (újra)megtanult és újragondolt. Megtanult még jobban szeretni, andante üzemmódba kapcsolt. Amikor megszülettem tényleg betartotta a "6 hetes gyermekágyat" és egymásra koncentráltunk akkor. Megértett és próbál velem megélni sok-sok pillanatot. Igyekszik, mert sok dolga akad, reggeltől estig, de mindig kiérdemlem a figyelmét és ez az, ami nekem a legfontosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...