2009. szeptember 12., szombat

Királyrét

Anyuékkal ma elmentünk kirándulni, a Börzsönybe. Hosszú volt az autó út, eltévedtünk :) 11-kor még Kismaroson voltunk, a vasút végállomásánál várakoztunk.


Megéheztünk és, úgy döntöttünk a Patak Vendéglőben ebédelünk. Nekem Anyuék otthonról hoztak finomságot, HIPP Bolognai spagettit. Ebéd után, a helyi focipályán futkároztunk, kergetőztünk. Sajnos a labdám ilyenkorra már elveszett, amit játszani hoztunk :(
Királyrétre pedig autóval mentünk tovább. Apáék megígérték, ha nagyobb leszek, eljövünk újra és kipróbáljuk a kisvasutat.
Felpakoltuk a babakocsimat és elindultunk gyalog túrára. A Bajdázó-tó felé vezető úton, a Királyréti erdőben sétáltunk. Egyszer-kétszer én is sétáltam, de inkább a szüleim nyakában ülve csodáltam a természetet. Megpihentünk egy rövid időre piknikezni, egy focipályánál is. Nagyon magas fák öleltek körül minket. Felfigyeltünk arra, hogy valamiért a madárkák nem énekelnek nekünk. Lehet, hogy nem is voltak az erdőben? Beköltöztek a városba?
Visszafelé még egy játszótérnél is megálltunk, ahol össze barátkoztam egy idősebb kisfiúval. Anyáék megittak még egy kávét, az Aranykapu étteremben. A kerthelyiségbe ültek ki, hogy én addig jókat játsszak. A murva kavicsokat dobáltam a patakba.
Játszóterek


Nagyon elfáradtam, a jó levegőtől és a nagy kirándulástól is :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...