2009. november 7., szombat

Kiságy story

A délutáni szunyókáláskor, még az első 5 percben, Anya arra lett figyelmes, hogy furcsábbnál furcsább neszek hagyják el a szobámat. Benyitott a szobámba. Én már, rég kint voltam a kiságyból, amikor benyitott! Anya teljesen hihetetlen arccal, kezeit a szája elé téve, állt az ágyam előtt... Szóhoz se jutott.
Megkért engem, hogy mutassam be neki is, ezt a mutatványt! Vissza emelt Anyu az ágyamba, én meg egy kis erőfeszítéssel kinyomtam... felhúztam... magam, a lábamat a kiságy korlátain átdobva...könnyedén átfordultam. Anya a szája elé tett kezével szörnyülködött :)

Én is ilyen ügyesen másztam ki :)

Anya következő mozdulata az volt, hogy azonnal eltávolított 3 elemet a kiságy rácsából, s így egy kis bejárat keletkezett az ágyam oldalán. Megkért engem, ha felébredek azon keresztül távozzak!
Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...