2010. február 3., szerda

Az első "nagybaba" úszás

20 hó +06
Apáék megbeszélték a Jutkáékkal, hogy együtt elmegyünk abba, a magán usziba, ahová járt a Kincső régebben babaúszásra. Reggel 9-kor találkoztunk Kincsővel és az anyukájával, Jutkával. Pilisvörösváron, a Tó utcában, egy magán háznak az alsó szintjét bérlik ki, erre a célra.










Anyu és Apu segített levetkőzni, aztán átöltöztem versenymezbe, Huggies úszópelenkát vettem fel. Láttam a nagy medence vizét és már ekkor bezsongtam, ahogyan a lépcsőn sétáltunk lefelé. Nagyon tetszett a víz! Kellemes érzés volt a vízbe sétálni, aztán Apa a karjaiba vett és együtt sétálgattunk. Az oktató néni mondta, hogy a lebegtetést próbáljuk gyakorolni. Ennél nekem már több kellett. Egyedül kiugráltam a medence szélére és onnan ugráltam Apa nyakába. Ezt látta az oktató néni, odaúszott, mert látta, hogy energikusabb gyerkőc vagyok az átlagnál. Anyának és nekem megtanította a vízbe ugrást, merüléssel együtt. Sikerült! Klassz, egy ilyen jó nagyot ugrani és csobbani :) Apával már sajnos nem ment ilyen jól, sokat nyeltem a vízből. Apa nem mer, azzal a lendülettel a víz alá húzni. Sokat játszottunk a vízben. Kincsőnek is próbálták, a víz alá merülést mutatni.
Az uszikálás után Apával, még a szaunába is beültünk, egy rövid időre. Az biztos, hogy a víztől nem félek, sőt nagyon is tetszik. A babák és a gyerekek közül, én voltam a legnagyobb.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...