2010. szeptember 23., csütörtök

Mini(ke) Robosapien

Mini Robotok
A Papa kórházlátogatása után elmentünk a Mamáékkal a Rózsadomb Centerbe. Anya a neten, ott találta még meg nekem a Wowwee Robosapiens robotokat. Anyával bementem az üzletbe... de alig bírtam, mert a kirakatban volt egy soklábú robotlény, ami telejesen magával rántott a robotvilágba. Később az eladó bácsi megengedte, hogy kipróbáljam, a kirakatban lévő távírányítós Roboquad-ot! Sajnos, amiért jöttünk az nem volt. Anya a Mini Robosapien, vagy a Mini Robosapinen V2 robotot szerette volna megvenni nekem, az utóbbiból is csak egyetlen egy, kiállított darab volt. Ráadásul, annak is hiányzott, az elemtartó burkolata. A minik közül csak a Mini Feminsapien csajszi robot és a Mini Wrex The Dawg kutya volt az üzletben. A vásárlás elmaradt, de megrendeltük!




Viszont ajándékba megkaptam vigaszként, az eladó bácsitól a Mini Robosapien kisebb mását, a Wowwee Walking Robosapien-t, amit kézzel kell felhúzni és úgy lépeget előre :o)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...