2012. szeptember 20., csütörtök

Esőmentő

Beköszöntött az ősz, borúsra fordult az időjárás, Anya berendelt magunknak a Tchibo-tól, egy-két esőruházatot a hűvös, szeles és esős időre.
Nekem szükségem volt egy új esernyőre, mert legutóbb, amikor kinyitottam a dinós esernyőmet kilőtt, mint egy rakéta (még jó, hogy nem sérültem meg tőle).
Nagyon tetszett az új design, vicces egy forma monsters :)
A monsteres alakkal, Zsombort máris elkezdtem rémisztgetni az öltözésnél, az oviban :)
Az összecsukható esernyő mellé, még kaptam egy hozzá illő sapit és kendőt is, Anya magának egy szép esőkabátot rendelt.
Oviba menet felszerelkezve mentünk már le :)
Passzoltak az ernyőink, a kabátjainkhoz, Anya padlizsán és mályvarózsaszínben pompázott, én pedig kék és szürke színekben viharoztam...


Szárazon maradtam :)


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...