2012. december 30., vasárnap

BMW Museum

Minden rosszban, van valami jó is!!!
Az akku a fényképezőgépben megadta magát :(
Este 7 előtt jöttünk ki a Sea Life akváriumból éééééés MÉG nyitva volt a BMW Museum, nyitott kapukkal várt minket! :)


Nagy szerencsénk volt, hogy ma voltunk itt, mert holnap és holnapután, már zárva van....
Szóval még az este verdákat, sőt olyan szuper motorokat is megnéztünk, hogy csak na!!!
Sok érdekes látnivalót megnézhettem, az elektromos BMW i autót átlátszó ajtókkal, repülős pilóta sisakot, besüppedtem egy BMW Z4-esbe is!
Az összes mocira felültem és kipróbáltam őket :)


Anyát igaziból elvittem Husqvarna cross motorokkal...


A vicc a végén még a volt, hogy egy Japán gyerek átadta nekem szívesen az X-Box játékot, amivel játszott és magyarul beszélt :) Ő is itt töltötte az ünnepeket és a Szilvesztert, amúgy Gödöllőről jött ide :D

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...