2013. június 23., vasárnap

Lázas utazás

Na, aztán a betegség időzítése, mindig olyan jól van ütemezve nálam!
Lázas késülődés helyett, lázas utazás vette kezdetét...
Szinte mindig pénteken délután leszek beteg, ahogy ma is, amikor nincs már orvos, akihez tartozom,vagy szabadságon van, vagy a legjobb, amikor ünnep van.
Anyu még dolgozott, amikor Apu közölte vele telefonon, hogy levisz a dokihoz, mert belázasodtam, 38,6 ⁰C!
Anyunak égnek állt a haja is, mert ha ezt már Apa mondja, akkor biztosan nem vagyok jól.
A szerdai strandoláson újítottam be valószínűleg, ezt a vírusos fertőzést, de a kimenetelét még nem tudjuk.
Lázcsillapítás után, (37,2 ⁰C)   mintha kicseréltek volna! Ugráltam, viccelődtem, - még az étvágyam is megjött, betoltam 3 db túró rudit - Anya is megérkezett közben, aki nem is akart hinni a szemének...
Úgy döntöttek útnak indulunk, persze gyógyszertárral felszerelkezve.
A Váci úton jártunk, már majdnem az Árpád-hídnál, amikor öklendezni kezdtem és minden, de minden kijött belőlem :(---- tejtermék
Anyuék átöltöztettek, Apu lemosta az ülésem és kitakarította az autót.
Gyorsba beszereztünk egy palack, hideg Coca-Colát, amit kortyonként ihattam, persze a szénsavat kikevertük belőle. Húúú, de finom :)
Még Törökbálinton sem jártunk, de álomba zuhantam, teljesen kimerülve.
Izzadtam.... , de sajnos nem a nagy melegtől, a hőmérsékletem kezdett újra emelkedni, Anyu ismét átöltöztetett száraz ruhába bújtatott, útközben szájon át kaptam lázcsillapítót.
Már Győrt is elhagytuk, sajnos csak rosszabb lett, de a lázon kívül semmi más tünetet nem produkáltam.
Anyu ölelt engem, egy parkolóban álltunk meg, a karjaiban pihegve alcsiztam. Kaptam egy kúpot is, ami 15-20 perc múlva hatott is és így aludtam végig az egész utat Deggendorf-ig.
Apu ismerősinél nyitottam csak ki álmos szemeimet, amikor megállt az autó.
Egy ottani vörös macs, a kegyeimbe férkőzte magát, de ottmaradt a helyieknek Mr. Garfield :)
Egy kávézóban megreggeliztünk, itt lett Anya nagy kedvence és slágere egész hétre :) az Apfeltaschen.
Még egy gyors reggeli bevásárlás is belefért, hogy minden klafful menjen a hétvégére, de hamar a gyógyszertár felé vettük az irányt utánpótlásért, mert ismét kezdett melegedni a homlokom.

Szerencsére már csak, napi 2× szökött fel csak a lázam este, és hajnalban, étvágyam viszont nem igen volt, így hamar elhagytam a feleslegesnek nem mondható kilóimat!


Sokat ittam és itattak Apuék, és mindenben a kedvemben jártak, főleg, ha valami kajcit kiejtettem a számon, de a gyerekeket, akit ott laktak a közelben kerülnöm kellett.
A pacikat viszont nem! Apu őket mutatta be elsőként, Rattiszell-ben nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...