2009. január 2., péntek

Mátraszentimre

6 hó +14
Apa ma reggel eldöntötte, hogy elvisz minket a Mátrába szánkózni. A Móniékat is toborozta, de nekik nem volt kedvük eljönni. Hédivel Gödöllőn beszéltük meg, hogy találkozunk, utána egy autóval mentünk tovább.
A kanyargós úton, egészen Galyatetőn át, Mátraszentimréig utaztunk.
Nagyon szép volt a havas táj, egyfolytában gyönyörködtünk benne. Jó volt a hideg és a friss levegőn sétálni, engem babakocsiban toltak felváltva.
Anyu úgy beöltöztetett, hogy teljesen úgy néztem ki, mint Michelin Man. De megjegyzem, Anya is :)
Néha engem is az ölükbe fogtak a szánkón, és úgy csúsztunk lefelé a lejtőn. A tapsolást most már, Apa is tanítja nekem. Ezt meg kellett tapsolni! Remek nap volt, jól éreztem magam, mert nagy élmény volt ilyen nagy havas tájat látni! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...