2009. június 19., péntek

1. születésnapom!

12 hó
A mai napon, 2009. június 19-én vagyok 1 éves! A Papáékkal jöttünk ma haza, de előtte bementünk a cukrászdába. Vettünk fagyit. Én vaníliát választottam, nagyon finom volt, csak sietnem kellett a nyalással, mert  a nagy melegben hamar elkezdett olvadni. A többiek is biztos finomat vettek, mert ők is jóízűen nyalták. Jól esett a hideg fagylalt, mert nagyon meleg volt. Aztán Anyu egy nagy dobozzal jött ki, a cukiból.
A déli alvásom alatt, nem is gondoltam mennyire készültek a szülinapomra. Felfújtak sok-sok színes lufit és feldíszítették a kertet. Grill sütőben készítették el az ebédet. A finom illatokra keltem fel.
Ebéd után jött a meglepetés! Egy Trüffel krémes csokoládé tortát hoztak Apuék egy nagy 1-es gyertyával a közepén! Közben énekelték a "Boldog, boldog, boldog születésnapot!..." Engem persze teljesen elvarázsolt a gyertya lángja, és azon izgultam, hogy mikor fújhatom el :) Apuval és Anyuval közösen, sikerült elfújni az első szülinapi tortámon, a gyertyát!
Ajándékok! Kaptam Apuéktól egy Fisher Priece Hipp-Hopp zebrát, egy pink színű mini kosárlabdát, Mamáéktól egy Mici Mackó és barátai narancssárga SMOBY csúszdát, a Héditől pedig egy H&M-es melírozott szürke melegítőnadrágot. Köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...