2009. június 19., péntek

1. éves évzáró: ez történt az első évben

Az első évben 11 db fogam bújt ki, 4 × voltam beteg, ANYA volt az első, akinek mondtam a nevét, már több mint 1 tucat szót kimondtam, de ennél sokkal többet megértek, 7 × kaptam oltást, tudok már járni, sőt létrára fel-le mászni. Egyedül tudom mosni  a kezeimet, ha majd egyszer felérem valahogyan a mosdót, akkor teljesen egyedül csinálom! Megtanultam egyedül, pohárból is inni :)
Az autó a mindenem, teljesen elvarázsolt a világuk. Amikor a volán mögé ülhetek, FORMA1-es pilótának képzelem magam, vagy versenyautónak, mert berregek megállás nélkül.
Már letörött a felső jobb és bal oldali metszőfogaimból egy pici darab, amikor fociztam a Papával. Ez pár nappal a szülinapom előtt történt.
Anyukám még mindig szoptat engem, amiért nagyon hálás vagyok neki. Ez a kötődés, nagyon fontos mindkettőnknek.
Már fél éve ismerkedem az újabbnál újabb ízekkel. A brokkoli a kedvenc zöldségem, a gyümölcsök közül az őszibarackot, ezidáig még nem kedvelem.
A kedvencem, az Ezópus állatmeséiből: Az öntelt öszvér - "A gazda vágtázik a szamarán és közben, a kalap is leesik a bácsi fejéről."


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...