2009. augusztus 25., kedd

Látogatás vonattal

Papa kivitt minket az állomásra és mi a Anyával közben még menetjegyet is váltottunk. Papával megnéztük a hangosbemondót is, amiből néha egy néni információkat közölt hangosan. Ahogy begördült az állomásra a vonat, tátott szájjal néztem a kocsikat! Ezzel fogunk mi utazni? El sem tudtam még képzelni...


Felszálltunk az új piros vonatra, hogy meglátogassuk Kincsőéket Pilisvörösváron. A babakocsiban nem maradtam ülve, mert minden új dolognak örültem és meg akartam nézni mindent :) Az út nem volt hosszú 20-25 perc, de elég mozgalmasra sikerült.
Ők olyan közel laknak a sínekhez, hogy a teraszukról látni a vonatot, ahogy elzakatol :)
Ez a vonatos élmény a mai nap, 2× is megismétlődött, mert haza is vonattal mentünk és az állomásról Tomival együtt hárman integettek nekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...