2009. augusztus 16., vasárnap

Óriás csapás :)


Apuékkal kimentünk Biatorbágyra a Premier Outlets Center-be, hogy kis cipőt nézzünk nekem. Benéztünk szinte minden boltba, de nem találtunk jó minőségű, a lábamra megfelelő pici cipőt. Apuék is nézelődtek. Ép az egyik üzletben nézett, Apu cipőt magának és elég szűkös volt a hely a boltban. Anyu a karjában tartott engem és elmentünk egy hatalmas (kb. 120 kg-os) bácsi mellett. Amikor is bemértem a célpontot - a bácsi háta közepét - és már csaptam is, de akkorát.... A hatalmas bácsi hátrafordult, ahol engem és Anyát látta. Aztán a másik irányba fordult, ahol egy férfi nézelődött békésen. A hatalmas bácsi gondolkozott és már mondta is a magáét a férfinak. Anyu megvédte a férfit, mondta, hogy én ütöttem meg a bácsit és nem a férfi. A hatalmas bácsi nem akart hinni a szemének, hogy ekkorát tudok ütni :)
Nem mentünk haza üres kézzel, mert Aputól kaptam, egy Gardena kerti szerszámok készletet! Van hozzá lapát, gereblye és seprű is :) Alig várom már, hogy haza érjünk és irány a kert!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...