2010. december 26., vasárnap

Karácsonyi gyerekrablás

25-én, karácsony első napján nálunk voltak a Mamáék vendégségben. Mindenki örült, hogy itt vannak! Én megmutattam nekik, miket kaptam Anyuék Jézuskájától. Aztán a Hédivel aludtam el délben, mert ő neki is pihennie kellett egy kicsit, mert még reggel gyomorrontást kapott. Anyunak sokat segített a Mama, hogy az ebéd készen legyen időben. Mama még a Rumgolyókat is segített feldíszíteni, apró ehető gyöngyökkel, amit reggel gyúrt Anyu.
Épp a Csokis-narancsos muffint majszolgatom... nagyon finom!

 

Papával sokat játszottam, az új játékaimmal...
Este, amikor már indulóban voltak, én egyáltalán nem akartam, hogy elmenjenek a Mamáék. Gyerekrablás következett :) Így velük mentem én is, mert Anyuék úgy is jönnek karácsony másnapján.
Nem is sejtettem -amikor megérkeztünk és befutottam a Hédi szobájába, a karácsonyfája alatt volt egy ajándék csomag- , hogy ma este is kapok valami újabb ajándékot. Ide is eljött a Hédi Jézuskája! A csomagban találtam egy szuper repülőgépet, egy terepjáró autót és egy hozzá való csavarbehajtót.



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...