2011. január 19., szerda

Jobban vagyok

Ahogy ígértem Anyának, hogy megmérheti lázmérővel a hőmérsékletem, úgy be is tartottam az ígéretem. Éjszaka többször is megmérte nekem Anyu, de 'hála az égnek mindig csak hőemelkedésem volt. Reggel ½ 7-kor viszont, már 38 Cº feletti értéket mértünk, így kaptam egy adagot a Panadol Baby szuszpenzióból.
Később amikor felkeltem, jobban voltam és a sonkás omlettet is megettem reggelire. Igaz volt egy kicsi hasmenés még a délelőtt folyamán, de sokkal jobban éreztem magam, mint tegnap.
Délután a doki néni megnézett, egy kicsit beduzzadtak a  nyirokcsomóim, de több teendő nincsen, nem írt fel semmilyen gyógyszert. Azt ajánlotta Anyának, hogy kálium tartalmú gyümölcsöket adjon majd nekem és a Normaflore szedését folytassam. 
Szerencsére a gyümölcsöket és a zöldségeket kedvelem, így jól esett a sárgarépát rágcsálnom.


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...