2011. március 8., kedd

Nyergesújfalúból, a visegrádi bobpályára

Apa 11-kor döntött, velünk megy Nyergesújfalura! A táj, és benne a sok hegy, nagyon szép volt :)
A Pilisen keresztül vezetett az út, Piliscsaba és Dorog után érkeztünk meg Nyergesújfalura.


Amíg Apu gyorsan elintézte a dolgát, mi Anyuval lesétáltunk a Duna partra. Átkiabáltunk a túloldalra, s a visszhangunktól a madárkák szerterebbentek. Úgy döntöttünk, hogy visszafelé a Duna mentén autózunk. Először Esztergom belvárosát céloztuk meg, aztán jött Dömös és Pilismarót. Ezek a települések csodálatosan szép helyek voltak! A szemem a sok gyönyörűségbe belefáradt és elaludtam az úton.
Ezalatt nem is sejtettem, hogy Apu és Anyu mit terveltek ki :)
Felmentünk a visegrádi bobpályára, a kanyargós felfelé kapaszkodó úton ébredtem fel. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. A bobpálya csak délután 4-ig volt nyitva, még ép időben értünk oda, hogy lecsúszhssunk. Anyuék gyorsan melegebb ruhába öltöztettek... Az első kört Apával száguldoztam lefelé, a másodikat menetet pedig Anyával nevettük végig :)


A Panoráma-útról meseszép volt a kilátás! Alattunk a Duna, felettünk a Fellegvár... a naplementét is megnéztük. Ahogyan a napocska is készülődött aludni, így mi is hazafelé vettük az irányt. Nagyon elfáradtam a bobozástól, de olyan élmény volt ez nekem, hogy a történetekből nem merültem ki hazáig.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...