2011. március 18., péntek

Rozsdás szög

Anyu ép, hogy átöltöztetett az "eső-elleni szerkómba", - hogy kint játszhassak a kertben - alig 10 perce játszottam, és már visítottam is, fájdalommal teli hangon: "ANYUUUU!"
Megszúrta egy hatalmas szög a talpam! Beleléptem egy szögbe, ami egy deszkába volt beleverve és pont a helyével felfelé nézett, amikor ráléptem jobb lábammal. A gumicsizmámat is átlyukasztotta a rozsdás szög :(
Anyu felhívta a dokinénit, mi a teendő ilyen helyzetben. Megnyugtatta Anyut, hogy Tetanus nem szükséges, mert 6 éves koromig védve vagyok, a korábban (18 hónapos oltásban) megkapott védőoltástól.

Infanrix (DTPa) - IPV


A szúrt sebet mossa meg meleg vízzel és Betadin kenőccsel, jó alaposan kenje be, mielőtt bekötné a sebet.


Majd melegítse fel a talpamnál a területet és amikor már jól bedunsztolta, utána pócólja fel párnára.
A fájdalomcsillapító Baby Panadolt sem felejtette el Anya és egy gyógyító, nagy puszit kaptam a talpamra és a homlokomra is. Anyuval együtt alhattam délután, az ágyukban :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...