2011. október 31., hétfő

Egy egész nap a Mátrában 1.

Korábban már voltunk az ország közepén, most Magyarország lemagasabb pontjára: Kékestetőre igyekeztünk fel a kanyargós úton, reggel.
Apu aztán tényleg nem fél a magasban, réges-régen az egyik nagyon magas munkája, ennek a  tv-toronynak a lefestése volt...


Mókuskerekedés majdnem orra eséssel végződött, a csúszdázás pedig leszáguldozássá minősült, az orkános nadrágom miatt és akkorát pottyantam leérkezve a fenekemre, hogy sajgott ám rendesen :/


Amerre csak a szem ellát, na meg a kukker...


Mókáztunk, futkároztunk az erdő szélén, a felvonópályánál...


Az erdőben folytattuk a mókát...



Azért nem feledkeztünk meg a Halloween-ról, kerestük az erdő szellemét...


... de nem találtunk semmi rémisztőt, csak egy zöld kismanó bandukolt az erdőben...


Jól elfáradtunk a kirándulásban, a parkolóban feltankoltuk magunkat egy adag naranccsal. A vitaminbomba után jöhetett, egy érdekes múmia csokoládé :)


Eléggé elszaladt az idő, így legurultunk Mátraházára, ahol az autóban sziesztáztam amíg ki nem pihentem magam.



A Magyarok Nagyasszonya ferences kápolnája mellett toboroztunk le, s míg én az igazak álmát aludtam, szüleim, Isten áldása alatt emlékeket készítettek...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...