2011. október 2., vasárnap

Reggeli izgalmak

Apa ma reggel, haza állított ezernyi (kiselejtezett) kinccsel, amit a kis autónkkal, alig bírt hazáig is elhozni, nemhogy lepakolni.
Kaptam tőle egy nagy szerszámos táskát, amiben rengeteg fajta szerszám volt (satu, fúró, fűrész kalapács stb.)
Még egy állványt is lehet építeni, amire fel lehet szerelni az egész táskát :)
Jól be voltam sózva!
Ez a reggeli izgalom jó sokáig elhúzódott, meg az is, hogy készülődtünk Domonyvölgybe a Lázár Lovas Parkba és a Papáékhoz a telekre :)
Már így is késésben voltunk, mert reggel 9-kor indulhattunk is volna, de Apát megnyugtattam, hogy nem kell sietnie, ráér pakolászni.
Oda is szóltam neki, a nagy barkácsolás közepette: "Apa nyugodtan dolgozzál, én munkázok addig egy kicsit!"

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...