2012. július 14., szombat

Afta bajra

Az ujjszopizásomból eredő bacibeviteleknek és a pár napja tartó nyűgös fogmosásoknak, az lett az eredménye, hogy Anya délután elvitt a fogászatra.
Igaz szabadságon van az én fogorvos bácsim, de hála, azért volt aki, bekukkantson a fogászaton, mi a bibi tárgya.
Azt mondtam azért fáj, mert bevertem a csapba az ínyemet, amikor ittam belőle...
Anya már arra is gondolt, hogy búcsút mondhatok első kihulló tejfogacskámnak, mert alatta nő a csontfog...
De nem így történt! A bal alsó 3-as alatt, az ínyemen egy apró afta növekedett és ez okozta a fájdalmat :(
Még a mostanában, gyakran szájon át bevitt málna is okozhatta...
A dokibácsi beecsetelte egy borzalmasan rossz ízű oldattal és azt mondta, hogy ne szopjam többet az ujjam!
Én meg azt mondtam a gyógyszerre (oldatra) a doktorbácsinak, hogy ez, egy buta dolog volt, de Anya megnyugtatott hamar, hogy ez igenis egy gyógyító folyamat egy része volt és akármilyen rossz ízű, ettől jobb lesz :)
Nos, Anyutól kaptam egy öblögetőt Glycosept-et, amiben van némi fájdalomcsillapító is, de csak helyileg ecseteli nekem, hogy csak ott hasson, ahol kell és egy új Organikus mandarinos fogkrémet, mert a mandarin fertőzésgátló, vértisztító és tonizáló hatású.
Eddig sem volt kellemes a fogápolás, az előbb említett részen, de Anya most még kellőbben tisztogatja, és semmi esetre sem kerüli ki azt :(


Hogy tényleg tutira menjünk, s hogy hamarabb elmúljon, ez a kellemetlen hólyag, Anyu még zsálya, citromfű, kamilla és körömvirág főzetet is készített nekem estére :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...