2012. október 8., hétfő

Első mozi feeling

Anyának mostanában sűrűn feltettem, azt a kérdést, hogy mikor mehetek moziba!?
Válaszként, szinte minden alkalommal, azt mondta, ha végig tudsz ülni egyhuzamban legalább 1 órát, mert ott nincs ide-oda szaladgálás...
Én, persze rávágtam, hogy igen :)
Pont ezért, mert ilyen izgő-mozgó típusú gyerek vagyok, ezért húzták-halasztották a moziba menetelt...
Lassan már, 4 és ½ éves vagyok, így Anya kinézett nekem, egy elsőre, nem igazán hangzavaros filmet.
Igaz az elmúlt hetekben tucatnyiszor is megnéztem A dínók hajnala (Jégkorszak 3-at), de első mozi vizitre rémisztően hangos lett volna a Jégkorszak 4.
Inkább én rémisztettem meg Anyát :)



Rém rendes Anyától, hogy nem erre a filmre vett első alkalommal jegyet...


... és bent a moziban, minden elsötétült...





Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...