2012. november 3., szombat

Gőzössel a Sváb-hegyen

Reggel még nyirkos - hűvös időben, kapaszkodtunk fel Fogaskerekűvel, egészen a Sváb-hegyig...


Onnan egy jó nagyot kirándultunk, a ragyogó őszi napsütésben, a csipkebogyó bokrok és a fák között. Ahogy végig sétáltunk az ösvényen, elzakatolt közben mellettünk a gyerekvasút, aztán a normafai megállónál, még a gőzöst is elkaptuk-lekaptam :)
Én fotóztam le egyedül a mozdonyokat és a vonatot is!


Túraútvonalunkon Csillebérchez közeledtünk, amikor is tátva maradt a szánk, mert - november elején - egy piros ruhás Mikulás igyekezett kifelé az erdőből, sisakkal a kezében!!!
Pont egy sorompónál futottunk vele össze. Itt lenne Mikulásország határa???


Elmeséltem én neki azonnal, hogy "Én NÉHA nem fogadok szót, és NÉHA jó is vagyok SOKSZOR!"
Ezen a Mikulás bácsi és Anya is mosolyogtak, egy jó nagyot :)


Innen már a kis vasúttal zakatoltunk vissza a végállomásig és itt teljesen elvarázsolt a gőzölgő-füstölgő Locomotiv.



Utolsó állomásként még jól kiugráltam, csúszkáltam és másztam magam az erdei játszótéren :)


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...