2012. november 10., szombat

Tálcán kaptam, a Lego rendőrt :)

Egy rendelésért kellett elmennünk reggel és egy könyvesboltba, ahol Anya elég furcsán viselkedett, mert mindig előre küldött körülnézni...
Van egy olyan "rossz" szokásom mostanában, hogy újra beveszem a tárgyakat a számba. Anya szerint még oltári nagy szerencsém van, hogy nem nyeltem le még egy apró kis darabot pl. a Lego-ból :/
Aztán bementünk még a Tesco-ba is, ahol addig dumáltam Anya fejét, a piros-fehér tálca nézegetése közben, amit nekem szándékozott megvenni, míg nem beadta a derekát és megkaptam a City Lego 7235,  motoros rendőrt!!! :D


Persze 1000 × is megígértem neki, hogy nem fogom a számba venni!
Hazafelé összefutottunk a Mártival és megkértem őt, hogy segítsen összerakni nekem a Lego motoros rendőrt...



Következett az alvás idő, Anya elment, én a Mamával maradtam, amikorra Anya haza ért a dobozát széttéptem, Mama kidobta a matricákkal és a leírással együtt, az meg a ledobásra került a többi szeméttel együtt a nagy konténerbe a lépcsőház alján :/
Így jártam... Ezt nem lenyeltem, hanem kidobtuk :(

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...