2013. január 15., kedd

Hummus

Igen-igen...
Szeretem én is, ezt a krémet, a padlizsán és a halkrém mellett, bejön ennek az íze is, de Anya egyenesen imádja a Hummus-t :)
És hozzáteszem gyerekjáték az elkészítése is!


Hozzávalók: kb. 250-300 g (száraz) csicseriborsó, 5 gerezd fokhagyma, 1 dl olívaolaj, 1 púpos evőkanál Tahini, 1½ citrom leve, , bors, pirospaprika
Anya már reggel vízbe áztatta a csicseriborsót, estére pedig jól a duplájára dagadtak, a kis gombócok :)
Alaposan átmosta és szódabikarbónás vízben, puhára főzte...
Na, így egyenesen utálatos volt, a főtt csicseriborsó teljes egésze :/
A fokhagymát, meleg serpenyőben és az olajban jól átforgattuk, majd a többi hozzávalókat én pépesítettem, botmixerrel.
Többszöri kóstolás után - mindig került bele ez+az: hol utána sóztunk, hol citromlevet csorgattunk még bele és duplán meg is borsoztuk :)
Végül egy olyan mennyei Hummus krémet kevertünk, hogy megnyaltam mind a 10 ujjamat :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...