2013. január 27., vasárnap

Újra hasznos pénztárca

Így zöldít a Tetra Pak és így pedig mi :)
Újra hasznos anyag lett, két üres tej - és mandulás ital doboza is...


Nem hittem volna,  hogy egy egyszerű dobozokból, ilyen nagyszerű bukszát varázsol nekem Anya :)
Pedig lépésről lépésre figyeltem, ahogy új formát öltenek mindig, újra és újra a dobozok, aztán az utolsó mozdulatnál világossá vált nekem is, mi is lesz az új feladata, ezeknek a papíroknak :)


Lépésről lépésre, így készítheted el a pénztárcát:
  1. Alaposan mossuk ki a dobozokat.
  2. Lapítsuk ki, majd a hátoldalánál hosszában vágjuk fel.
  3. Helyezzük a sablont, a doboz belsejére.
  4. Karcoljuk be, a jelöléseknél, majd vágjuk ki.
  5. Hajtogassuk be, mindkét oldalánál harmonika szerűen.
  6. Csavarjuk rá a kupakokat, és kész :)

Nekem már csak az volt a dolgom, hogy átrakjam az aprópénzeimet és a kártyáimat, az új pénztárcáimba...
Csííííz!!! - még fényképezőnek is jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...