2013. május 3., péntek

Anyáknapja 2013.

A tavalyi, első Anyák napi élményem, traumaként ért, sírva szaladtam Anyukám nyakába bújva, mert Apukám nem lehetett ott, Anyu mellett - előző nap betörtek a házunkba és otthon kellett maradnia Apunak.
Szinte nem is tudtam, akkor elmondani semmit, amit hónapokon keresztül gyakoroltunk Andi néniékkel... 
Persze később nyugiban, már otthon Anyukámat több alkalommal is megleptem, hogy elmondtam neki, a legeslegszebb verset, amit örökre a szívébe zárt!
Nos, ezek voltak az előzmények...
Sajnos most újra felszakadtak, azok a fájó sebek, - amikor megpillantottam Édesanyámat, az ajtón belépni...


Anyu és Mama, Ági nénivel kellően velem érezhettek...
Anyu és Mama előtt állva, s kissé Andi néni biztatására, de csak-csak kijött az első hang a torkomon, a nagy gombóctól.
Kíváncsi, majd örömteli boldogság volt mindkettejük szemében, amikor hallották a nekik szóló verset. Anyu szemében láttam a szeretetet, meg azt hogy Apukám szipog, és nagyon büszkék voltak rám.
Optimus Prime és velem az erő ;)




Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...