2013. május 17., péntek

Az új bringám :)

Közeleg a szülinapom és a régi kerékpáromat igencsak kinőttem...
Korábban nem is igen tekertem, inkább a rollerrel gurultam, és különben is kb. tavaly nyár végén ültem utoljára biciklin :)
Aztán egyik nap, a nagy semmiből előálltam, azzal az ötlettel - mert szó nem volt sosem a bringázásról - és megkértem Apát, hogy szerelje le nekem a segédkereket, mert én aztán, azzal többet nem megyek!
Nem mondtam ki, csak erősen gondoltam, ez már CIKI!
Azóta tekerek, teljesen egyedül ;) Sőt a dombról leszáguldva és még állva is, - amitől Anyának égnek áll a haja!
Szóval ma délelőtt canga vadászaton voltunk.
Ebéd után meghoztam döntésem a kék rendőr biciklit választottam, a piros szuperhősös helyett.


Apuéktól megkaptam az vadiúj bringámat, amit fel is avattam a parkolóban :)


Tovább, nem kértem a videózást...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...