2008. június 22., vasárnap

Ezt én sem bírtam, sírás nélkül

Picture Captions

Miért nem sírnak az afrikai babák?

Anyukám szerint egy áldott, jó baba vagyok :)
Amikor megszülettem, akkor kötelezően felsírtam, de azóta együtt vagyok Anyával és a hangom sem lehetett hallani, ma hajnalig...
Történt, hogy a mellettünk fekvő Anyuka a babucikájával, olyan furi mód vannak, hogy alig tartja kézben csöppnyi csemetéjét és alig simogatja az arcocskáját, mint Anya nekem. Szegény fiúcska még a keresztnevét sem hallotta, az Anyukájától.
Este, még valami fülhallgató izével is bedugta a fülét, hogy ne hallja a kisfia síró hangját. Ejnye-bejnye...
Anya hiába szólt a néninek, a harmadik kisbaba anyukával együtt, azt mondta, ő most fáradt és hagyják őt pihenni. Egy kissé önzőség ilyen dologra készülni, hiszen 6-an lakjuk ezt a kórtermet!
Az lett a vége, hogy már nem csak Anyu nem tudott aludni, hanem én is kizökkentem a kiegyensúlyozott ködfelhőmből...
Hát, én erre, a már órákon át tartó, sivításra én is kinyitottam a csipám és rázendítettem rendesen.
ÓÓÓÓÓÓÓÓÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...