2008. június 19., csütörtök

2008.06.19-én 17:23-kor megszülettem


Reggel 8-kor Nagypapa vitt minket be kórházba. Számos előkészület és a felvétel előzte meg, hogy Anyukám nyugiban elfoglalja az egyik szülőszobát. Folyamatosan vizsgálgattak minket, a Főorvos bácsi azt mondta, hogy ma meg kell hogy szülessek. Sajnos nagyon nehezen indult be a vajúdása Anyunak. Pontban déli 12-kor, amikor harangoztak, burkot repesztettek, akkora Apukám is megérkezett és együtt izgulták végig a délutánt. Anyu nem mert kérni fájdalomcsillapító EDÁ-t, mert korábban műtötték gerincsérvvel. Így mindenfajta érzéstelenítő nélkül vágott neki, hogy világra hozzon. Azért volt, egy kis melegítő érzés mindig! Anya bevitte magával, a kis meggymag párnácskát, amit felmelegítettek és azt tetette rá Apukámmal a derekára.
Szamos Julcsi szülésznő segített reggeltől végig minket, hogy megszüljön Anyukám és hogy megszülessek.
Apukám hol idegesítette Anyát, hogy hol segítsen és mivel; hol teljesen oda volt Anyu, hogy ott van mellette és csak fogja a kezét. 
A szülés pillanatában, az épen ügyeletes Dr. Skriba Eszter doktornéni hozott a világra. A vállam egy kicsit beszorult és egy másik doktorbácsinak is kellett segítenie. Ez nagyon fájt Anyukámnak, én nekem, valószínűleg ekkor vérzett be a szemem. 
A sírást én utánam, Apa vitte el, amikor megpillantott. Anya pedig a boldogságtól pityergett, amikor magához ölelt a mellkasán és ott nyugodtam meg végleg. 
Ez sajnos nem sokáig tartott, következett minden ami zavart. Fény, hideg, mosdatás, Apgar vizsgálat, öltöztetés... 
ANYA HOL VAGY!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...