2012. március 17., szombat

Láz, ismét visszatérő láz

A szerda délutáni egy elég sürgőssé vált baleset után, - így utólag az volt az első jel...
Akkor késő délután, kimerülve elaludtam a Mamáék ágyán, s akkor kellett felkészülnöm, a nagy harcra, a vírusokkal ellen...



Tegnap éjjel 1 óra óta küszködtem a lázzal, ráadásul még lázcsillapító kúpot is kaptam, ami nagyon, de nagyon nem tetszett nekem :/
Nem sokkal utána hánytam is, amit reggel mégegyszer megismételtem, üres gyomorral is.
Szinte egész nap nyomtam az ágyat, délelőtt azért összeszedtem magam, a közértig rolival gurultam el, hogy Coca-Colát és kekszet vásároljak a pocimba...
Sokszor még az autóimat sem volt erőm tologatni és játszani velük.
Éppen csak meséket volt kedvem bambulni, a mese csatornán...


Este Apáék elvittek a nagykátai ügyeletre is.
Na ott, már virgoncabb voltam a folyóson :) egy szintén beteg kisfiúval lövöldözőset játszottunk, amíg várakoztunk.
A doktornénitől kaptam két fecskendőnyi szőlőcukor oldatot, amit szépen lassan adagolva kell meginnom.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...