2011. február 13., vasárnap

A saját moziszobám!

Apuék délután jöttek értem Mamáékhoz. Apu a fülembe súgta, hogy van egy meglepetésem, ami otthon vár engem! Meglepetés! Megnézhetem! Most rögtön szerettem volna. Még nem vagyok tisztában azzal, hogy később, majd egy kis idő múlva :(
Amikor hazaértünk és beléptem a szobámba, egy monitor volt a falra felszerelve! Ép a Robotos, kedvenc filmem ment a DVD-n! Beültem a tojás-pörgöncbe és kényelmesen elkezdtem nézni. Valamikor felraktam a fülhallgatót a fejemre, valamikor csak anélkül néztem és hallgattam. Egy saját moziszoba!
Anyuék megígérték, hogy majd lesz hozzá, rendes tároló polc és hangfal is, de csak és kizárólag ők kezelhetik a DVD-t. Ezt, muszáj majd betartanom. A szabály, az szabály.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...