2011. február 28., hétfő

Szemvizsgálat

Anyával és a Papával ma a Mária u-i Szemészeti Klinikán voltunk szűrővizsgálaton. Sajnos nagyon hosszú ideig tartott a komplett vizsgálat. A doktor néni, Dr. Sziget Andrea nagyon kedves és aranyos volt. Mutatott nekem 3D-s képet, kis kártyákat, amiről a különböző ábrákat le kellett "olvasnom", aztán kalózosan is le kellett olvasnom. Mutatott még egy zöld, mozgó békát is, amivel játszott a szemeim előtt. A műszeres vizsgálatot pedig végig motorozhattam. 3× is kaptam HUMAPENT szemcseppet, hogy megfelelően kitáguljanak a pupilláim.
A várakozás alatt sok mindenkivel megismerkedtem. Szintén vizsgálatra váró kisfiúval, megnéztem egy kisbabát jó közelről, egy nénivel, aki a betegfelvételen dolgozott. Ő tőle kaptam egy Ferrero rocher-t. És a rendelőből is kölcsönkaptam az egyik nénitől, egy nagy távirányítós terepjáró autót, mert azt mondtam neki: " Én bátor vagyok és nem félek!", amikor becseppentettek egy újabb adagot a szemembe.
Amúgy jól éreztem magam, annak ellenére, hogy nagyon sokat kellett várni és a legjobb a végeredmény volt, teljesen egészségesek a szemeim és nagyon jól látok!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...