2012. június 19., kedd

4. születésnapom buborékokban

Elérkezett a várva várt nagy nap, rettentő nagy kánikula közepette indultunk Papáékkal haza....
Már délelőtt 11 órakor a hőmérő higanyszálai, már-már elérték a 40 °C-ot!
Anyu az utolsó pillanatban felaggatott lufidekorációi is sorra pukkantak ki a forróságban, még jó hogy volt némi kavargó szellő, de emiatt a girland gubancolódott össze és egymásra halmozódva lógtak a falon, a "Boldog születésnapot Donát!" feliratot, elfelejtette feltenni a nagy kapkodásban, de a rajztáblámon ott virított a felköszöntő szöveg, egy négy gyertyás tortával :)


Engem mindenesetre a tortám! és az ajándékok érdekeltek és nem a dekoráció...

Azért sikerült kihoznom magamból szélsőséges szeszélyességemet :) 
A Torta Story-ban elmondom részletesen, hogy miért nem kerülhetett a tortámba gyertya, majd a köszöntőm után nem koccinthattak a nagyok a pezsgővel. Ez volt a kérésem punk-tum!!! Erre nem volt semmi magyarázatom...
Érdemes volt elrepítenem a Kívánság lufimat, szinte minden vágyam teljesült :)
Kivéve a Speederman-os marcipánfigurát...


A tortához öltözve :) az Anyuéktól kapott Ninjgo-s pólóba bújva elmerültem a Héditől kapott ajándékokban, koponyás simpson-os gördeszkát és védőfelszerelést kaptam tőle + egy gratis fűnyírót :)
Megkaptam életem első doboz 4+ LEGO-ját!!!


Meglepetésemre a 4+ LEGO 4626 doboz magában rejtett még egy DUPLO 5679 dobozt, egy rendőr motorost is :)
Kezdődhetett ám, az igazi üldözés, mert a Mamáéktól is kaptam egy DUPLO 5680  rendőr furgont, amihez még betörő is volt :)
WOW!!! A Papáéktól megkaptam a Dickie konténeres kukásautót, aminek a legjobban örültem :)
Apáéktól nagyfiús, menő Blue Rabbit hajlékony hintára cseréltem, a baby hintámat :D
Na meg persze könyvet - arra nyugiban lesz majd szükség -, de azt most félre hajítva, örültem a sok új ajándéknak!!!
Húúúú, még felsorolni is sok

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...