2012. június 14., csütörtök

Szivárvány torta, no meg a 7 lufi

Anyu szerint:
... még annak idején innen jött a Rainbow Cake inspiráló ötlete...
"De izgalmasan, különleges ez a torta!" 
... akkor még eszembe sem jutott, hogy valaha majd készítek, egy ilyen tortát lurkómnak :)
A legszebb ! :), ami Whisk Kid oldalán látható és még Martha Stewart Show-ba is bekerült, gyönyörű :)
Köszönjük Kaitlin Flannery-nek, ezt az ennivalóan csodaszép alkotást!!!
Sorra találtam, a színesebbnél színesebb Party ötleteket...
Majd Helga is megosztotta Mex Szivárvány szülinapi tortáját, később egy álom színes sütit is befőttes üvegbe zárva.
Közben én is készítettem Donátnak, színes muffinokat :)

Színes szülinapi torta, a szivárvány 7 színéből hófehérben
... nos az alaptészta se ilyen, se olyan, a recepteket nem próbáltam ki, maradtam a hagyományos piskótatésztánál... egy egyszerű 7 tojásos piskóta jó minőségű alapanyagokból


Mivel 7 vékony színes réteget kellett megsütni és félő volt, hogy esetleg leég a vékonyka piskótalap, így többször is kinyitottuk a sütő ajtaját, aminek az lett a végeredménye, hogy tökéletesen vékony piskótalapokat kaptunk :)



Hófehér Mascarponés citrom krémet készítettem, ami mennyeien finomra sikerült, s közben megszületett a díszítéshez is, a szivárvány színű fondant...

A szivárvány tortát fondanttal burkoltam, díszítésnek a 7 lufit és színeit kapta...



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...