2012. június 19., kedd

Koponyás gördeszka


Így deszkáznak a nagyok: MFG by SC: Simpsons Bart Model
Santa Cruz Simpsons Bart Model Cruzer 8.9" x 27"
Ezt utólag áruljuk el...
Hédi már réges-régen elhozta a boltból a gördeszkát, amit nekem szánt meglepetésnek
Na de, én kitaláltam a szülinapom előtt két héttel, hogy nekem menő koponyás gördeszka kell és ezt a Kívánság lufimra rögzített papíron, le is fektettem feketén-fehéren...
Húúú fogták is a fejüket, hogy ez minden, - azaz Bart a Simpson családból Free Style-ozik a deszkán - de nem koponyás :/
Aztán elérkezett a születésnapom és a csomagban mi volt!????
Egy menő, koponyás Bart Simpsons mini gördeszka :)


Felszerelkezve...


Gurulópróba...


Gurulópróba vége...


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...