2012. június 1., péntek

Gyerekhét az oviban

Egész héten nagy kalandokban és meglepetésekkel teli ovis napjaink voltak :)
Szerdán a többi csoporttal együtt, egy hatalmasat kirándultunk Visegrádon, ahová busszal mentünk el.
Nagyon nagy út volt, de én ehhez már hozzászokva nézelődtem a buszból, az ottani játszótéren hatalmasat játszottunk, visszafelé, kimerülve aludtunk el az út alatt...
Csütörtökön elvitt minket Andi néni, egy közeli cukiba fagyizni!
Délután pedig kint az udvaron, "Babranap"-on voltunk Anyuval, ahol 4 asztalhoz is leültem elkészíteni pár kütyüt...


Készítettem Marika nénivel egy kék szárnyú madarat, só-liszt gyurmából gitárt, festettem gipsz hajót és üdítős kupakokból memória játékot :)
Végül pénteken volt ugrálóvár, mellette arcfestés is, én most egy pókhálót festettem fel.
A jobb orcámat egy Keresztespók díszítette, amikor értem jött Anya délután, jól meglepődött :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...