2011. augusztus 22., hétfő

Én már felnőtt vagyok!

Tavaly nyáron az volt a menő, hogy én nem óvodába megyek, hanem iskolába. Akárhányszor hátizsákot vettem a hátamra, vagy az oldaltáskámat megpakolva felvettem a vállamra, én mindig iskolába indultam...
Aztán télen, jött az, hogy én a Csabival dolgozni megyek és voltam (a Csabi különben Apa barátja). Szinte minden nap együtt mentünk dolgozni.
Na, most meg az a trendi, hogy én már felnőtt vagyok! Előtte csak célozgattam rá, ha én már felnőtt leszek, akkor ihatok sört, bort, sőt pálinkát is és a cigiről se feledkezzünk ám meg :)
A lényeg: ÉN MÁR FELNŐTT VAGYOK!
Anya megkérdezte, hogy miért érzem már magam felnőttnek, s erre ezt feleltem:
"Azért vagyok már felnőtt, mert ügyesen tudok már vezetni!"

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...