2011. szeptember 28., szerda

Szép őszi nap

Olyan jókat barangolunk a kastély-kert melletti erdőcskében, hogy csak na :)
Tegnap Apuval, hármasban merültünk el a természetben és szedtünk még sok-sok gesztenyét és termést.
Ma délelőtt, pedig Mátéval és Mariannal mentünk ki.
A patakocskába dobáltunk kis kavicskákat, szedtünk letört ágakat is.
Aztán egy kicsit összebalhéztunk igaz Mátéval, de a végén mindig kibékültünk. Valahogy ő még nagyon félti a trónját (helyét), ha én kipróbálom a bringájukon a gyerekülést, pedig csak ki szerettem volna próbálni.
Na, de később, ezt Ő is biztosan megtanulja, mint én és várhatóan engedékenyebb lesz velem :)
Megpihentünk a röplabdapálya mellett, csemegéztünk egy darabig, gyakoroltam a kerti csapból való ivást...
Nagyon szép idő volt, trikóban futkároztunk a napsugarak fényében.
Végig sétáltunk, a parkot körülölelő erdőben, Mátéék is szedtek terméseket és makkokat is.
Visszafelé még a tónál is megálltunk, mert Mariann készített rólunk fotókat is.
Anyu mostanában sokszor otthon hagyja már a fényképezőgépet, hogy ezzel is nyugodtabb legyen az együtt eltöltött idő.
Bátrabb lettem, mert a szúrós vadgesztenyét is megfogom már, olyan mint Apa borostája :)
Haza érve, a napokban összeszedett gesztenyéket beletettük egy tálba és ők már arra várnak, hogy egy nyugis délutánon életre keljenek újra az alkotásainkkal...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...