2011. november 11., péntek

Monster Energy - Fridge Festival 2011 by MEEX

Anya, amikor értem jött a Hédivel az óvodába, azzal az ötlettel állt elő, hogy menjünk ki a városligeti jégpályához a Fridge Fesztivára.
Anyu biztos volt benne, hogy tetszeni fog nekem...
Az oviból kigurulva indultunk is buszmegállóba, hogy megnézzük az SKI edzéseket!
Na meg hogy, guruljak azért én is a téren a rolimmal :)


A Hősök teréhez érve, már be is sötétedett... 
Fridge Festival
A versenyről

Hatalmas méretű (34 m-es) lesiklópálya ám, erős reflektorokkal volt kivilágítva.
Az első csúszást izgatottam vártam ki...
Mivel nagyon tetszenek nekem, ezek az extrém "ugratós" sportok engem rögtön az érdekelt, hogy én mikor mehetek fel a pályára és hogy én lecsúszhatok-e, de sajnos Anyától nemleges válasz kaptam erre, no meg azt, hogy sokat kell még nőnöm ehhez...
Így a további csúszások, már nemigen érdekeltek :/


A kis hidacskáról is, izgalmas ugrásokkal kezdtem el, a városligeti csónakázó tavat körbe gurulni, persze a vadkacsákat még megetettem közben.


Az állatkert bejáratánál, felültem két elefántra is...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...