2012. június 28., csütörtök

4D mancsom

Elég borongósan indult a nap és a délelőtt végén jól befürödtünk, vagyis inkább beszáradtunk...
Még pocaklakó voltam, amikor Anyu megvette, ezt a 4M Handprint készletet és ma előkerült, s kedvet kaptunk, hogy kutyulva alkossunk.


Csakhogy amíg Anya elöblítette a keverőtálat a kanállal és kivitte a szemetet, addig szépen szinte kőkeményre kötött a gipsz. Hiába nyomtam már bele a mancsom, minimálisan volt látható a felszínen a különbség, így lőttek a kézlenyomatomnak :(


Újabb gipszkása hiányában, Helgáék ÚJ só-liszt sütőgyurma receptjét követtük és ezzel dolgoztunk, vagyis jó alaposan összedolgoztam :)



Anyu kilapította egyenletes vastagságúra és én belenyomtam a mancsom, a nevem kezdőbetűjét és az életkoromat...


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...