2012. október 13., szombat

Shopping Day és a bikinik

Délelőtt shopping-olni voltunk, bár Anyáék nagyon igyekeztek, mert szinte mindenért csak befutottunk és mentünk is tovább, de eléggé kimerítő volt ez a körút. Szerencsére ritkán van, ilyen program...
Ja, jut eszembe, már legalább 1 hete lapozgatom a paplan alatt azt az újságot, amiben egy sexy néni pózol fehérneműben :)
Volt egy bolt, ahol Anya elcsábult volna, egy méregzöldzöld és átlátszó sexy együttesre...
A bolt előtt, bevágtam a hisztit, hogy én szeretném vinni Apa pénztárcáját, de ezt nem engedték meg nekem!
Aztán egy hirtelen jövő ötlet, kiküszöbölte, hogy némi aprópénzzel és már nem a zsebemben és is vihettem büszkén, a legújabb kis motyómat :)


Kaptam a szüleimtől, egy fekete (az már férfias) Halloween/Mickey/Mini egeres "pénztárcás" Mini-táskát (neszesszert), a Womensecret-ből.
Már ezzel mentünk be, a Mártihoz hamburgerezni :)
S, hogy a bikinitől, ne menjünk, olyan túl messzire...
Mártitól is kaptam, egy Happymeal SpongyaBob-os ajándék játékot, így már kukkolhatom a Bikini-fenék lakóinak életét , az óriási rákolló segítségével :)


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...