2013. december 1., vasárnap

Meglepetés Adventi naptár

Ez a bejegyzés az előkészületekről szól, de holnap reggeltől napról napra én is megtudom milyen apróságokat rejtettek el nekem :)
Anyu elmeséli, hogyan is készült: a naptár alapja már a múlthéten elkészült egy hatalmas kartonlapból, amiből 24 db korong lett kivágva (később újrahasznosítottuk).


Fehér filctollal minden egyes "odú" mellé a dátumok kerültek, sőt még piros filctollal, ferde csíkozással díszítve is lett :)
Piros selyempapír került a 6. és 24. napok mögé, a többihez fehér papírt választottam.
Műanyag poharakba helyeztem el a kisautókat, Lego mini figurákat, mandarint, gyümölcsszeleteket, cukorkákat, rágót, mogyorót, kesudiót, müzliszeleteket...
A poharakat ragasztópisztollyal a hátoldalhoz erősítettem, majd amikor az összes "odú" felragadt még egy teli kartonlapot ragasztottam fel a hátoldalára, hogy stabilan rögzítsem a naptárt.
Utolsó éjszaka leple alatt készült el, az idei adventi naptár Donátnak, tele meglepetéssel :)


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...