2011. március 21., hétfő

Maxi Silver tulajdonos

A régi Touragoo lábbal hajtós Mini metal blue mocimat, egy kissé már kinőttem, ezért Anyuék megígérték, hogy kaphatok nagyobbat. Az óvoda látogatása után elmentünk a Papával a Brendonba, hogy megvásároljam a Silver masinám.
Közben felfigyeltem egy menő járgányra, amire szempillantás alatt felpattantam és már repesztettem is rajta :) Persze rögtön megváltoztattam a vásárlási szándékomat, és ezt a lábbal hajtós Y-Bike modellt akartam hazavinni.


Aztán Anyu felhívta a figyelmem arra, hogy az itatópoharaknál kinézett Tommee Tippee poharamnál találkozunk és uzsgyi a pénztárhoz.
A pénztáros néninek mondtam, hogy az új motoromat szeretném megvásárolni - rám mosolygott :)




Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...