2011. március 21., hétfő

Ovi kukucska


Ma egy újabb, felemelő érzéssel gazdagodtam!
Abban az óvodában voltunk ma, ahová lehetséges, hogy járni fogok majd, ősztől nap, mint nap. Megismerkedtem az Óvodavezető Ildi nénivel, aki szívélyesen fogadott minket és beinvitált a leendő minicsoportosok termébe, ahol Móni és Zsuzsi néniék vártak. Meglettem dicsérve, hogy milyen bátran bemutatkoztam nekik, amikor kezet fogtam velük és elmondtam a teljes nevemet.
Egyből beszaladtam a sok gyerek közé :) A játékos polcról levettem a legklasszabb autókat, még egy villás targoncát is találtam a járgányok között!
Móni néninek nagyon tetszettem, megsimogatta a buksimat és többször is mondta, hogy milyen aranyos vagyok. Kérdezgette tőlem, melyik a kedvenc játékom és kitől kaptam, mivel szeretek a legjobban játszani.
Zsuzsi néni, pedig teljesen odáig volt, hogy milyen lazán beilleszkedtem pillanatok alatt, a nagycsoportba. Ők fognak majd elballagni az óvodából, hogy mi alkalmat kapjunk, abban a csoportban, és elkezdhessük a "munkaviszonyunkat" :)
Az Óvónéni mondta, hogy szeretettel vár minket - pont a szülinapom után, 1 nappal áll le az ovi nyári szünetre - nyáron is, az udvarra játszani akármikor bemehetünk majd.
Annyira természetesnek vettem, ezt a kis "ovi kukucskálást", mintha játszótéren, vagy inkább játszóházban lettem volna :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...