2012. május 5., szombat

Anyák napi versike (Donát szerint)

Az esti fürdést követően, amikor Anyu ölelve törölgetett engem szárazra...
Rámosolyogva, belekezdtem a verselésbe, amit az oviban én is gyakoroltam :)

"Anyukám, Anyukám
Nagyon-nagyon szeretlek!
megcsókolom értem fáradt kezedet :)"

Anyukám azt mondta, hogy ez, ahogyan én elmondtam neki, ezt a vers részletet, annyira boldoggá tette Őt, hogy csak na!
Megkérdeztem tőle, hogy "Anyu, most sírsz a boldogságtól!?" - mert Anyu mondta, hogy az Anyák napi műsor alatt lehetséges, hogy sírni fog majd, de  csak a boldogságtól... - erre Anyu, azt mondta, hogy "Nem sírok :), örülök és boldog vagyok, hogy ilyen nagy fiam van nekem!" közben csókolgatva, megöleltük egymást :) 

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...