2012. május 26., szombat

Gyermeknap

A gyereknapi meglepetések már reggel elkezdődtek :)
Anyu egy tölcsér alakú dobozból kínálta nekem, a  Manner Cubidoo golyócskákat, csak úgy ropogott a számban :) Nyammm...
Kaptam egy ki-be fordulós labdát, amikor eldobom, mindig másik színre vált :)
Végre a DUPLO alaplapokat is megkaptam, mert ezt korábban már megláttam, s hiába kérleltem Anyát, eddig kellett várnom rá...
Busszal mentünk ki a Városligetbe, de azért elhoztam a rolleremet segítségül :)
A Vajdahunyad várában, a játékkiállításon rögtön megszereztem egy kék színű kukatartályt :) egy kukásautónak kellett vezetni az utat, a szemétégetőig egy kanyargós labirintuson át, de színezni már nem voltam hajlandó...




Belevágtunk a forgatagba, az első óriáscsúszdánál körülnézve döntöttem, a pink az lányoknak való, így a jéghegyre másztam fel...
A sorbaállás közepette ismerkedtem meg, leendő párbajtársammal, Balázzsal, akivel jó párszor, újabbnál újabb lufikardokat kértünk , amíg az arcfestésre várakoztunk :)



Próbára tettem az ügyességem a Cebion Citromligetben, s minden létező citromból jól teljesítettem :)
Megfordultam mindenféle ugrálóvárban és trambulinban, tricikliztem és Go-kartoztunk Apával, kaptam lufit, veterán tűzoltóautót is vezettem és jól elfáradva a nagy melegben, hűsítő pihenőt tartottam, egy Shoco ICE'N'GO poharas desszertet elkanalaztam a ligetben :)


Az első szomorú pillanatom az volt, amikor a lufim a magasba szállt (mert a rolleremre kötött hurok kioldódott), először a fák lomjainál tekergőzött, de hamar eltáncolt a felhők felé :(
Második szomorú pillanat, hogy a harmadik ugrálóvár és csúszda után, indulnunk kellett...
... de a legszomorúbb esemény Apuval történt...
Kellően elfáradtam, de Apu nyakában rögtön aktiváltam magam, ahogy boldogságomban hadonásztam a kezeimmel, Apu szemüvege az aszfalton landolt dirib-darabokban, mármint a szemüveglencséje...
Szinte ájultan értünk a Mamáékhoz, az élménybeszámoló után, újra feléledve ugrálhattam, mert kaptam tőlük, egy - eredetileg járássegítő eszköznek nevezett - ELC® tappancsos angolul beszélő szőnyeget, hulla-hopp karikát a Héditől.
... és még közel sem ért véget a gyereknap, útnak indultunk...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...