2012. május 4., péntek

Az első Anyák napja, az oviban

Az Anyák napi ünnepség, ahogy elkezdődött -fürkésztem és kerestem szüleimet és csalódottan vettem észre, hogy Apukám, nincs Anyu és a Mama mellett...
Szomorú voltam, hogy nem volt ott, Ő is! Pedig nem is kellett mennie ma dolgozni, mert ott akart lenni Ő is, ahogy ünneplem az én édesanyám, csak az élet közbe szólt, muszáj volt otthon maradnia :(
Zokogva megbújtam Anyu ölében és karjaiban és ott maradtam végig, amíg a többiek elmondták és elénekelték a verseket...
A műsor végére megnyugodtam, Nagymamámat is felköszöntöttem és izgatottan mutattam meg sok mindent Anyuéknak a csoportszobában :)
Anyukámnak két piros szívecskébe zárt, négy virágformába állított szíveke, a közepén az én piros kézlenyomatommal és egy kis versike volt az ajándék :)


"Édesanyám nagyon-nagyon szeretlek,
Anyák napján mit is mondjak te neked?
Megcsókolom értem fáradt kezedet, 
Neked adom hálás kicsi szívemet!"

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...